fredag 30 december 2011

Life is to short to ride bad horses

Tanken på en ny blogg har växt fram långsamt. Min andra blogg dog ut långsamt eftersom jag inte kan blogga om mitt jobb och just nu är det en stor del av mitt liv.

Vad kan jag då blogga om som är intressant för andra att läsa? Som inte bara drar fram min (relativt stora) narcissistiska sida? Vad kan jag bäst?
Hästar. Självklart!


Så kort:
Johanna, 29 år gammal (so far), hippolog, hästlärare först men biträdande rektor nu. Två finfina hästar Min Afrodite, gammal vän och mor till Lukas av Åbarp. De lever nu livet i Åbarp (stället mina föräldrar bor på men som jag har planer på att ta över...) Numera också Åbarpsbo är min bästa vän Bullen, en gammal trevuren som har bott med mig i många år men som på grund av epilepsi inte tål så mycket stimulans och nu får leva pensionärsliv i paradiset (Åbarp)


Imagination is more important than knowledge Albert Einstein



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar